2008. október 12., vasárnap

Diétás és egyszerű- Parmezános zöldbab

Igen végérvényesen vége a nyárnak. Kezdődik a lehangoló ősz és a szomorú tél. És mi a legmeggyőzőbb bizonyítéka ennek a ténynek? Megbetegedtem, mint mindig ilyenkor. Érkezett a gyomorvírus és a takony nagy mennyiségben...ennyit lehet rá mondani, hogy ehhhhhhh.
Közben volt névnapom. Általában nem kedvelem az ünnepeket, de ez jól sikerült a betegséget leszámítva. Móni, kedves kolleganőm sütött nekem süti, amit csak napokkal a jeles esemény után tudtam megkóstolni, a kedves gyomorbaciknak köszönhetően. De még napok múltán is isteni finom volt. Fotó készült, a receptet majd közlöm, mert úgyis ki akarom próbálni.
Szóval a névnap kellemesen telt, még kedvenc doktorommal is találkoztam, aki megjegyezte, hogy mostanság elég gyakran lát...hát igen. Az ősz már csak ilyen.

A négy nap krumplidiéta után végre tudtam főzni. És készítettem ezt a parmezános zöldbabot.

Hozzávalók:

500g zöldbab
1 tejföl
30 g parmezán sajt


A zöldbabot megpárolom, lecsepegtettem, majd egy tűzálló tálba pakolom. Rá a tejfölt a sót és a sajtot. 180 fokos sütőben sütöttem fél órát. Diétás és egyszerű…hát mostanság ennyi jut a gasztronómiai élményekből…

Nincsenek megjegyzések: