2009. március 15., vasárnap

Ricottával és pestoval töltött gomba

Az alapötlet ebből a könyvből származik, de lényeges egyszerűsítésekkel.

Hozzávalók:
gomba
ricotta sajt
pesto (elkurvulás ugyan a boltban vásárolt pesto, de hát a gyorsaság és a kényelem nagy úr)

A gombákat megmostam és a fejeket egy tűzálló tálba fektettem. Mindegyikbe kanalaztam egy kis ricottát, majd rá egy kis pesto-t.
200 fokos sütőben 20 perc alatt kész lett. Nagyon finom volt. Pont megfelelt péntekre, mivel pénteken finomat kell ebédelni...ugyebár:).




Én parmezánnal megszórt brokkolival ettem, de el tudok hozzá képzelni jobb köretet is. Akár egy egyszerű salátát...de a brokkoli nagyon egészséges...és éljen az egészség ugyebár:).
És hát azért érdemes megemlékezni arról a számról, amit gyakorlatilag egész pénteken hallgattam...ebéd előtt, ebéd után...

Nincsenek megjegyzések: