2008. szeptember 7., vasárnap

Krémes pite

Már többször megállapítottam, hogy a főzés terápia. Még jobb terápia, ha vannak olyanok, akik szívesen megeszik amit készítettél. Még jobb terápia, ha utána elismerő emaileket írnak neked. Igen, ezek szerint a főzés tekinthető egyfajta egotripnek.
Az egotrip jó, az egotrip szükséges! És ez a fajta még nem is olyan veszélyes:)
Szóval az aktuális terápiás-kollegás-újdonság recept:

Hozzávalók:

1 csomag mirelit leveles tészta
1 csomag hidegen kikeverhető vaníliás pudingpor
3 dl tej
1 dl habtejszín
1- 1,5 dl dzsem (én erdei gyümölcsöset használtam)

Díszítéshez:
2 ek dzsem
1 dl porcukor
2 ek víz

A levelestésztát kinyújtottam, majd három részbe vágtam. Így sütöttem 220 fokon 15 percig, majd hagytam kihülni.

Közben kikevertem a pudingport, bele a felvert tejszínhabot. A krémet az egyik tésztalapra kentem. Ráraktam a második tésztalapot, majd ezt megkentem a dzsemmel. Erre került a harmadik tésztalap.
A díszítéshez a 2 ek dzsemet felmelegítettem, majd a felső lap tetejére kentem. Amikor kihűlt rákentem a cukormázat. (ja, ezt előtte megcsináltam: a vizet és a porcukrot homogénre kevertem)


A süti finom lett:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt a amindenit! Lassan a Fornettit is lesütöd!!! Gratula, igen jól néz ki és ahogy ismerlek, biztos nagyon fini is volt! Le a kalappal! R
És szép emlékeket minderről a norvég kiruccanás-böjt alatt!

hippitucsok írta...

az biztos, hogy finom lett, köszönjük:)
:_m