2008. szeptember 7., vasárnap

Túrós-gombás töltött paprika

Hozzávalók:

4 californiai paprika (sztem a legfinomabb a sárga fajtából)
10 dkg túró
Egy marék szárított erdei gomba
1 vöröshagyma
1 tojás
2 dkg parmezán sajt
2 dkg reszelt füstölt sajt
1 szelet kenyér
3 ek tej
1 gerezd fokhagyma
Majoranna
Só, bors

A paprikákat megmostam, kimagoztam, és a tetejét meghagytam úgy, hogy kis tető legyen majd a töltött résznek.
A szárított gombát vízben áztattam, majd apró darabokra vágtam. Ezt a szintén apróra vágott hagymával egy kevés olívaolajon megpároltam. Egy tálban a tejbe áztattam a kenyérszeletet, majd szétnyomkodtam. Hozzáadtam a túrót, tojást és a sajtokat, meg a gombás keveréket és a fűszereket. Amikor összeállt a töltelék beletöltöttem a paprikákba. Bár az eredeti recept nem írta (Fakanál Recepttár) én a paprikák külsejét megkenegettem olívaolajjal mielőtt beállítottam őket egy tűzálló tálba.
Előmelegített sütőben sütöttem közel egy órát. De ha újra tehetném sütném még egy kicsit tovább...a paprikák alja kicsit nyers maradt.


De egyébként nagyon finom ebéd...vendégváró kajának is nagyon jó, mert gyönyörű. Igaz a kész állapotról elfelejtettem fényképet csinálni:)...hol a fenében jár az eszed, Zsófi????? Esteleg errefele....????

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg gyönyörű! Ismét csak gratulálok! R