2008. szeptember 19., péntek

Szülinapi nutellás muffin

Igen, újra szülinapi sütés volt...igaz egy kicsit később, mint maga az esemény.
Szóval, Vera szülinapja még azokban az áldásos ünnepekkel telinapokban volt, amikor annyi mindent készítettem...de az ünneplést elhalasztottuk.
De én készültem utólag: sütöttem neki 26 szülinapi muffint.
Hozzávalók:
Tésztához:
25 dkg cukor
25 dkg liszt
1 sütőpor
4 dkg kakaó
1 üveg nutella
1 tojás
2,5 dl tej
5 dkg vaj

Díszítéshez:
20 dkg porcukor
3 ek víz
díszítőcukrok

Maga a muffin összeállítása nagyon egyszerű. Mindent zsupsz bele a tálba, majd kedvenc gépemmel össze. A nutellától egy kicst furcsa lett az állaga, az illata viszont annál istenibb.
A tésztából a muffinpapírral kirakott formákba kanalaztam, majd 180 fokon 20 percig sütöttem őket.
Amikor kihültek a muffinok az előzőleg összekevert cukormázzal megkentem a tetejüket. És ezután jött a móka.
A muffinok tetejére V betűs díszítést kéztem a legkülönbözőbb "díszítőeszközökből".

Az ízük szuper volt (Gubomanoértékelőskála 8)...a fogadtatás meg nagy öröm.


Nincsenek megjegyzések: