2008. február 21., csütörtök

I was feeling kind of basic today- tejfölös-gombás csirke



Azok számára, akiknek nem jutott a címről azonnal eszébe a Pop, csajok, stb. az valószínüleg nem tölt velem mostanában elég időt. Ezen változtass!!!!

A film egyik alapjelenete megtekinthető itt! és a másik pedig itt! na és itt!, ok és itt!


Szóval az egyszerűség jegyében ma tejfölös-gombás csirkét főztem.

gomba
csirkemell
2 dl tejföl
1 hagyma
fűszerek

A gombát megpirítottam, majd levével együtt félretettem, míg elkészítettem a husi részét.


Először pirítottam egy hagymát, majd erre rádobtam a csirke darabkákat és kifehérítettem őket. Fűszereztem...só, bors, fokhagyma, petrezselyem, majd puhára pároltam. Amikor majdnem kész lett, ráöntöttem a gombát, főztem még kb öt percet, majd ráöntöttem kb 2dl tejfölt. Összeforraltam és kész:)





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

És garantáltan finom!!! R

Egedi Barbara írta...

Imádom a tejfölt! Gyakorlatilag mindennel!!!
De a gombás csirke tejszínnel sem rossz, sok petrezselyemmel. Anyukám is nagyon finoman csinálja. Zs sajnos nem rajong ezért a műfajért: nincs benne kolbász, szalonna és/vagy pirospaprika. Hiszen ismered! :)