2008. augusztus 15., péntek

Padlizsánkrém

Mostanában szarakodott a gépem...na jó igazából már egy ideje nem volt az igazi. De most jó! Egy munkatársam megbütykölte és nagyon úgy tűnik sikeres volt a műtét. Ennek örömére és hálám kifejezése végett készítettem neki padlizsánkrémet. Amit még sohasem csináltam. Nem is volt annyira zökkenőmentes a folyamat, de remélem megérte. Viszont újra rájöttem mennyire jó és szórakoztató barátok és alkohol társaságában főzni. Főleg ha a recepthez turmixolni is kell.
Hozzávalók:

2 padlizsán
1 kis fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
Majonéz
Bazsalikom
Só, bors

A padlizsánokat megmostam, végüket levágtam, majd 200 fokos sütőben 30 percig sütöttem. Úgy hogy egy tepsire sütőpapírt raktam, majd erre fektettem a félbe vágott padlizsánokat, úgy hogy a lila héjuk legyen felfelé. Amikor kicsit kihűlt, kikapargattam a belsejét. Ment is a turmixba az összes többi hozzávalóval együtt. A turmixolás vicces folyamat volt, főleg az előbb említett alkohol és barátok miatt. De amikor kész lettünk vele már csak ki kellett hűteni a krémet és behozni ma a munkahelyemre.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Haha, felfedeztem magam a képen!! :) A turmix-büykölés kimaradt a story-ból, amitől még viccesebb volt a készítés.
Ja, és én megkóstoltam, és iszonyatosan finom volt! R