2008. augusztus 24., vasárnap

Sült zöldségek- betegen, egyszerű

Betegségem harmadik napján nem bírtam a korábbi tejbegríz-porleves párost és a már-már megromló zöldségek látványát a hűtőben, ezért belázcsillapítózva összekaptam magam és megcsináltam a betervezett rakott padlizsán helyett ezeket az egyszerű sültzöldségeket. Nem egy remekmű, de betegen jól esett. Zenét nem hallgattam hozzá, de sikerült több Jóbarátokat néznem, mint az elmúlt időkben összesen.

Hozzávalók:

2 kisebb padlizsán
1 piros californiai paprika
2 zöldpaprika
Grill zöldség fűszerkeverék
olívaolaj

A felaprított zöldségeket meglocsoltam az olajjal, rászórtam a fűszert és állni hagytam kb 20 percig. Utána 180 fokos sütőben, sütőpapírra fektetve 40 percig sütöttem.

Finom nagyon. És a zöldségek miatt úgy éreztem gyógyulok is tőle:).

Nincsenek megjegyzések: