2009. január 31., szombat

Spagetti Alfredo

Szerda este egy fárasztó nap után nem alkalmas arra, hogy az ember kifejezetten bonyolult, macerás és időigényes recepteket próbáljon ki.
Pedig azt terveztem, hogy elkészítem a spenótos quiche-t...de nem jött össze, így egy hasonlóan finom, de kevésbé problémással próbálkoztam.
Szóval helyette a Nélkülözhetetlen tésztakönyvből próbálkoztam a Fettucini Alfredo helyett a teljes kiőrlésű durum tésztából készített Spagetti Alfredoval.
És finom lett.

Hozzávalók:
1,5 dl tejszín (diéta miatt 3%-os tejszínszerű)
3 dkg vaj
5 dkg parmezán
Petrezselyem

Bors
+ főtt teljes kiőrlésű durum spagetti

A vajat megolvasztottam és beleöntöttem a tejszínt és beleszórtam a sajtot. Ezt az egészet felforraltam, majd megfűszereztem. Beletettem a főtt tésztát és kicsit összemelegítettem.
Kész lett és finom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm, fininek tűnik és rém egyszerűnek! Amúgy a tetején lévő zöld petrezselyem díszítés? R

Névtelen írta...

Javasolni tudnám mág picike garnéla rákokkal....isteni finom!
Próbáljátok ki!

Gubomano-Zsofi írta...

hát én a garnélát kihagyom, mert nem eszem semmit, ami vízben élt, de hajrá...