2009. február 25., szerda

Nagyszerű egyszerűség, avagy juhtúrós töltött gomba

Későn értem haza csütörtökön munkából, viszont azt is tudtam, hogy péntekre kell valami finomat készítenem ebédre...mert pénteken mindig finomat kell enni ebédre...valahogy segít az utolsó nap túlélésében, előrevetíti milyen jó lesz a hétvége, és általános jókedvre derít. Szerencsém volt, mert a sparban lehetett kapni olyan nagy méretű csiperkét, amit könnyű tisztítani és megtölteni.
Nem csaptam nagy cécót, inkább az ízek intenzitására mentem rá.

Hozzávalók:
4 nagy gomba
10 dkg juhtúró
Pár szelet bacon

A megmosott gombákat egy tűzálló tálba tettem és a „pocijukba” juhtúrót kanalaztam. A gombákat bacon szeletekkel borítottam. Irány a 200 fokos forró sütő...amíg a bacon ropogós nem lett. És tény, a péntekem a szuper ízletes ebéd miatt sokkal jobb lett, mint ahogy reggel ígérkezett. És amilyenné délutánra alakult. De az este és a koraeste már kifejezetten kellemes volt. Az erőtpróbáló idő ellenére...

Nincsenek megjegyzések: