2008. május 8., csütörtök

Újdonság és R.E.M.

Még a hétvégén kipróbáltam a tubusból szórós pácot. Hát hogy is mondjam az ötlet sokkal jobb, mint maga az íz. Valahogy nem igazán sikerült jól a fűszerek kombinációja. Nem mintha én olyan iszonyatosan profi lennék, de egy páckészítő-cégtől ez azért elvárható lenne. És ez a rossz kombináció nem csak az én véleményem. Másnak sem nyerte el igazán a tetszését ez az újdonság.
... képet nem is csináltam, mert mostanában nem vagyok benne ebben a megafőzős dologban.

Legalábbis a gyakorlatban nem igazán. Elméletben annál inkább.

A csodálatos 4 napos hétvége első felét Zsuzsával és Julcsival töltöttem a szüleik családi házában. Egy olyan embernek, aki ritkán ül kertben, vagy csöndben, nem belvárosban igazi szuper kikapcsolódás volt.
Igen, tudom ez egy főzősblog és főzésről kellene szólnia. Mindjárt fog is, de most azért szólok egy pár szót arról a R.E.M. koncertről, amit DVD-n néztünk meg. Ez az ominózus 2005-ös turné, ahol én is végérvényesen és teljesen beleszerettem a meleg Stipe-ba...pontosan 23 nappal a mi koncertünk után. Szóval ezt a koncertet néztük. Trailert lásd itt.

Visszatérve a kajákhoz. Egész csütörtökön a teraszon ültünk egy fotelben és én különböző recepteket másolgattam könyvekből. Most éppen csak ennyi közöm van a gasztronómiához. Meg az, h kb egy hétig borsófőzeléket fogok enni annyit csináltam. Talán a hétvégére összeszedem magam.

Nincsenek megjegyzések: