2008. május 19., hétfő

Rakott spárga

Zsuzsa-receptje! Csak a rend és a plágium vádjának elkerülése végett.

Hozzávalók:
500g spárga
4 szelet szalonna
3 tojás
1 tejföl
5 dkg reszelt ementáli sajt
Szerecsendió
Só, bors

A spárgát megpucoltam, a csúnya végeket levágtam, majd párolón 5 percig pároltam. Közben kivajaztam egy tűzálló tálat (azt a nagyon szép fehéret, amit kb. 2 hónapja vettem az IKEA-ban, de még nem volt alkalmam használni, de most nagyon boldog vagyok). Leterítettem a szalonnacsíkokat, majd rápakoltam a párolt spárgát és a sajtot. Közben egy tálban felvertem a 3 tojást a tejföllel és a fűszerekkel. Ezt ráöntöttem a spárgára, majd 180 fokon sütöttem kb. 30 percig, amíg szép sült lett a teteje

Közben ezt hallgattam sokszor.

Azt hiszem nagyon bájos ezen a képen, ahogy látszik, ahol megkóstoltam a kész kaját.

Nincsenek megjegyzések: