2008. május 19., hétfő

Tzatziki

Legszuperebb recept ha van otthon egy-két már kicsit fonnyadt uborka. Így nem kell csak úgy megenni, mert a fonnyadt ubi, nem annyira jó önmagában és nagyon jó köret is.

Hozzávalók:
2 kígyóuborka
1 joghurt (legjobb a natúr aktívia, de az eléggé drága)
fél tejföl
bazsalikom
fokhagymapor
só, bors

Az ubit lereszeltem, majd besóztam. Amikor levet eresztett kicsavartam. Utána hozzákevertem a tejfölt, a joghurtot és a fűszereket. Állni hagytam, majd fogyasztottam.

1 megjegyzés:

Egedi Barbara írta...

Húúú! Rengeteg ilyet ettem mostanában Rodoszon. De ők elég másképp csinálják: valahogy krémesebbre.
Igazság szerint nekem jobban ízlik az a tzatziki amit én keverek ki itthon. :)
A bazsalikom újdonság, nem tudtam, hogy kell bele. Ki fogom próbálni.
Viszont én rengeteg igazi fokhagymát szoktam belerakni, attól lesz jó brutál!!!