2008. május 15., csütörtök

Tárkonyos csirkeragu

És lehet, hogy visszatért a főzőkedvem? Nem biztos de ma határozottan nem utáltam a gondolatot.

Hozzávalók:
70 dkg csirkemell
25 dkg gomba
1 üveg kukorica
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
3 ek tejföl
2 dl húsleves
tárkony
só, bors

Legelőször megpirítottam a gombát, a levét nem főztem el, és a gombát is félretettem. A hagymát megpirítottam, és benne lesütöttem a kis darabokra vágott, sózott-borsozott csirkemellet. Felöntöttem a húslevessel és a gombalével, majd hozzáadtam a tárkonyt és a fokhagymát. Ezzel puhára főztem, majd amikor majdnem kész hozzáadtam a gombát és a kukoricát. Ezzel főztem kb 5 percig, majd belekevertem a tejfölt. Ezzel már csak összeforraltam.
És kész is.

2 megjegyzés:

Egedi Barbara írta...

Te jó ég!
Mit keres ebben a kukorica???
És hol a babérlevél meg a répa meg a citrom?

Úgy tűnik, én egy nagyon másikfélét ismerek...
;)

Gubomano-Zsófi írta...

Ez amolyan Zsófis-kreálmány. De nagyon finom. Répát akartam beletenni, de nem volt itthon...