2008. június 20., péntek

Sült spárga gruyere sajttal

Sült spárga vol. 2.
Hozzávalók:

500 g spárga
1 tejföl
15 dkg trappista sajt
5 dkg gruyere sajt
Pirospaprika
Só, bors

A spárgát megpucoltam és megpároltam. Utána kivajaztam egy tűzálló tálat a spárgákat belefektettem. Megkentem tejföllel, majd jól megfűszereztem. A kétféle sajtot lereszeltem és összekevertem (a különleges sajtot anyukám kapta egy görög diákjától, aki ezzel teljesen belopta magát a szívembe. A kis cuki, suta volt, de ez a sajt:...) Szóval a reszelt sajtot rászórtam, még egy kis plusz pirospaprika a tetejére és mehetett is a sütőbe. Kb 15 perc alatt finom ropogósra sült és iszonyatosan finom lett.Éljenek a görögök. Ha nem is az EB-n a sajt miatt mindenképpen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már rég írtam, bocsi..De ez a kaja, istenien hagzik! A spárga milyen állagú lesz, ha sütöd? Eddig csak főzve ettem és fehéret, és az nem nagyon lett a favoritom. Szóval a sült spárga milyen? Ropogós vagy szétfolyós? R

Gubomano-Zsófi írta...

Hát olyan közepesen ropogós. Nem különbözik a többi párolt zöldségtől és naggggyon finom. Legalábbis én ebben a pár spárgás-hónapban nagyon szeretem