2008. június 28., szombat

Sportszeletes muffin

Ha az ember munkatársának születésnapja van Vol. 2.
Az előzőhöz még annyit, ha tudod a kollegádról, hogy gyűjti a sportszelet papírokat, ezt az információt érdemes beleépíteni egy sütibe.

Hozzávalók:

1 bögre cukor
3 tojás
1 kefír
2 bögre liszt
1/2 pohár olaj
1 ek sütőpor
5 sportszelet

Az alapanyagoknak a sportszelet kivételével a duplájával dolgoztam, mert 27 kis muffint készítettem.
A tésztát összekevertem, majd beleszeleteltem a Sportszeleteket. Ez nagyon jó móka volt, eddig még nem vágtam sportszeleteket apró darabokra. Közben persze azért aggódtam, hogy milyen lehet egy sportszelet megsülve. Eddig ugyanis nem ettem még ilyet. Az eredmény határozottan kellemes volt. Ki kellene majd próbálnom további csokikkal a muffin receptemet.

Nincsenek megjegyzések: