2008. március 29., szombat

Betegség miatt szünetel

Közel két hete kiderült, hogy van valamilyen adalékanyag, ami ha reakcióba lép egy másik adalékanyaggal és összetalálkozik 1+ 1 gyógyszerrel...akkor ez nálam súlyos allergiás rohamot vált ki. Irány a sürgősségi!
Menő. Eddig nem tudtam. Szuper. Mit lehet ellene tenni? Szedni egy másik halom gyógyszert. És nem enni. Csak krumplit. Főve. Só nélkül. És pont.
Mivel ez egy főzősblog gondoltam jófej leszek és felteszek képet a főttkrumpliról (egyben, kockákra vágva, szeletelve, törve, virágosra metszve) de nem kínzom senkit, sem magamat.
Szóval egy ideig elhalkulok. És pihenek. És viszketek. És sárkányoskodom a környezetemmel.

4 megjegyzés:

Egedi Barbara írta...

Hát mit mondhatnék... gondolom a sajnálkozás nem segít...
Inkább azt mondom, hogy máris nagyon hiányoznak a jó kis receptek és ötletek! Gyógyulj meg mihamarabb, hogy újra olvashassunk Téged!

A krumplit egyébként imádom, kivéve főtten, só nélkül. Brrrr.
De tarts hősiesen a diétát, annál hamarabb múlik el ez az izé!
Sokpuszi neked!

Névtelen írta...

ó jaj... Jobbulást!

Névtelen írta...

Jobbulást! R

Névtelen írta...

Na, felüdüléskétn egy hír! Képzeld kipróbáltam a blogos rakott zöldbabos recepted!! És kicsit elsóztam, de azért nagyon finom ám!!!!!!!!! És nekem a tojás izlik a leginkább benne a babbal, nem a sajt..szóval légy büszke magadra, lassan Horváth Ilona nyomdokaiba léphetsz, a te blogod lesz az alapmű..:):) R