2008. március 16., vasárnap

Hangulat főzéshez

Semmi sem dobhatja fel annyira az ember hétvégéjét, mint egy R.E.M. Top 10 at Ten az MTV-n, vagy mondjuk egy Boyband hétvége a VH1-en, ahol kb 2 óránként lejátsszák a Backstreet Boys első számát, vagy a Five ezen klasszikusát. És eszembe jut egy sokkal egyszerűbb idő…amikor még nem örökítettem meg minden mozdulatomat írásban…vagy legalábbis nem közöltem előszeretettel az interneten. A Five száma pedig hirtelen meghozta a kedvemet egy Calvados-Maoam kombóhoz…és a hajnali, egyetemi részegségekhez.

Nos ilyen nosztalgikus hangulatban elkezdtem átrendezni a könyveimet…de erről majd máshol bővebben. A héten felgyülemlett sztresszt úgy döntöttem, hogy kifőzöm magamból és olyan jól sikerült, h készítettem két különféle csirkét, két salátát, rizst, és sütit is. És láss csodát eléggé megnyugodtam. Legalábbis addig amíg főztem.

A könyvrendezésről jut eszembe, hogy beszereztem két új szakácskönyvet…egyet csirkés receptekkel és egy másikat olaszokkal. Úgyhogy lehet, h a húsvét utáni hét az olasz konyha jegyében telik majd. A könyvekről bővebben itt és itt olvashatsz.

Na szóval ez a poszt inkább hangulatról és zenéről szólt, a következőkben persze szólok a receptekről is.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

éljen a maoam meg a calvados. meg az elkerülhetetlen következmény(ek)!

Névtelen írta...

Ezt én jól értettem? Márminthogy Calvados, vagyis a kiváló normandiai párlat és hozzá Maoam, az a pici színes, fogba ragadós gejl cucc? Hmm... Azért ha együtt bulizunk, akkor ezt légyszi ne...

Névtelen írta...

Érdekes, nekem a koktél fel sem nagyon tűnt, inkább az olasz kajás könyvre gerjedtem..Huh, mikor próbáljuk majd ki? Tudod, én szeretek hámozni, szóval szívesen kuktálkodnék neked. Egyébként milyen husikat és sütit csináltál? R

Gubomano-Zsofi írta...

Igen, tényleg kiváló normandiai párlat és hozzá a pici színes, fogba ragadós gejl cucc...ott kellett lenni, ahhoz h tudd mennyire is fini(?) ez...kicsit olyan mint gimiben az epres pillecukor:) arra emlékszel még???:)