2008. március 16., vasárnap

Curry-s csirke

Hozzávalók:
csirkemell
1 vöröshagyma
2 dl húsleves
2 ek tejföl
curry por
1 ek petrezselyem
fűszerek: só, bors, fokhagymapor

A csirkemellet apróra vágom, majd beszózom, megborozom, fokhagymázom. Addig állni hagyom amíg az apróra vágott hagymát megpirítom, majd beledobom a csirkét és kifehérítem. Fűszerezem még, annyi curryt rakok bele, hogy szép sárga színe legyen (a curry elég veszélyes fűszer, mert nagyon csípős tud lenni…amikor először csináltam ezt a kaját majdnem sírtam a végeredménytől). Ráöntöm a húslevest és puhára főzöm. Amikor kész hozzákeverem a tejfölt, a petrezselymet és ha kell rakok még hozzá curryt.
És kész!!! Nagyon finom vacsi, csak a sárga tányérokat nem olyan kellemes mosogatni, valamit a kifröccsent cuccokat a tűzhelyről, földről, konyhabútorról lekapargatni sem annyira szuper.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

húha, ez is finin hagzik...
Sorry a lemondott estéért, igérem bepótolom, és fogok neked valami hasonló fini dolgot csinálni!! Ígérem!! Egyébként mivel etted? Sali - és milyen -/rizs?
R

Egedi Barbara írta...

Az én curry-s csirke receptemben nincsen tejföl, de van paradicsom, liszt és alma is. :)

Szerintem a tiedet is kipróbálom, főleg mert kevésbé tűnik macerásnak, mint ahogy én csináltam anno.

Köszi a múltkori tippeket az áfonyatortánál!

Gubomano-Zsofi írta...

Barbi, ha lesz egy kis időd küldd majd el nekem a Te currys recepted mert nekem szimpatikusnak tűnik:)

Egedi Barbara írta...

Küldöm persze!
Bár nem az ÉN receptem, hanem egy nénié/bácsié, aki írt egy szakácskönyvet meg egy currys csirke receptet, én meg elolvastam és kimásoltam. :)

De ne kérdezd hol és mikor!

P.S. Talán ma végre lesz áfonyatorta...

Gubomano-Zsófi írta...

Naaaa??? Lett áfonyatorta?

Egedi Barbara írta...

Előbb küldtem egy kommentet és elszállt.
És miért kell nekemminden alkalommal ezt a sok betűkódot beütögetnem??? Grrr.

Egedi Barbara írta...

Na szóval:
Az áfonyatortával problémák merültek fel.

Persze befaltuk, abban nincs hiba, de nem egészen olyan let, mint neked a képen.

Zsolti majd konzultál veled a tárgyban...