2008. március 5., szerda

Zene főzéshez

Gyakran kattanok rá egy-egy számra. Ilyenkor nem nagyon lehet bírni velem, kiakasztom a környezetem, hallgatok, énekelek, táncolok, nyűgök, bizonyítom a szám zsenialitását, emailt küldök róla, blogbejegyzek....stb.

Az utóbbi napokban erre a számra kattantam rá, de annyira, h repeatben ment a vasárnapi vacsi főzése alatt végig...és már-már mániákusnak érezném magam, ha nem lenne ennyire jó szám. És nem tudom, hogy a gimi feeling ez, vagy valami teljesen más...

És most nincs más, hát jöjj elő
Húsrágó, hídverő, félkarral ölelő
Itt elveszett este egy bogár a testbe
Hogyha új trükköt nem csinálsz
Holnap kijön egy óriás
Téged megesz, engem elás
És nem csinál semmi mást
Ez a kurva nagy óriást

Mindentől messze, a szívhez közel
Csinálj csodát, én meg elhiszem
Hogy kell egy rendszer, ami nem mozog
És megígérte Anyu is, hogy megkapod
Mert a karod csak egy holt ág, vágd el és szaladj
Egy vonalban vannak most a szíved meg az agyad
Húsrágó, hídverő, ne sírj a versen

Én idáig jöttem, most dolgozzon a lelkem

Csak azért kerül a főzős blogba, mert úgy érzem muszáj, kell, jobb lesz tőle, hátha más is rákattan és énekelhetjük együtt. Vagy írjatok olyat amire rákattanhatnék...

3 megjegyzés:

Kermit írta...

Hát, a Kispál inkább étvágy ellen hat, szerény véleményem szerint. No offense.

Gubomano-Zsofi írta...

None taken...de egyszerűen ezzel nem tudok egyetérteni...és kispál mellett főztem a finomat:)

Névtelen írta...

Hali, itt R. Tudod a véleményem a Kispálról, de be kell vallanom, hogy ha rád olyan jól hat, hogy ilyen finiket csinálj (pl nekem :)), hallgasd, énekeld, táncizzd és a többi. Egyébként Shakirára jobb főzni. :):)