2008. július 21., hétfő

Majonézes brokkolisaláta

Hozzávalók:

500g mirelit brokkoli
1 vöröshagyma
3 főtt tojás
1 tejföl
2 ek majonéz
só, bors

A brokkolit megpároltam, a tojásokat megfőztem, majd kis darabokra vágtam. A hagymát is összevágtam, majd mindent egy tábla dobtam, ráöntöttem a tejfölt és a majonézt, jól megfűszereztem és összekevertem. Azt hittem, hogy langyosan nem lesz finom, csak majd másnap, amikorra lehűl. De! tévedtem. Finom volt langyosan is.
Mondjuk itt azért kell egy rövidebb pillanatot szánni a kollegialitásnak, ill. annak a határainak. Ugyanis a majonézes brokkolisaláta elég büdös. Mindez nem gond, addig, amíg otthon fogyasztod. Munkahelyen azonban egy kicsit más a helyzet. Itt felmerül az a kérdés, hogy mennyire kell figyelembe venni a másikat. Most úgy döntöttem, hogy a brokkolisali még belefér a közös-ebédeléskor megengedett kilengések közé.

Nincsenek megjegyzések: