2008. július 28., hétfő

Gomba curry

Hozzávalók:
750 g gomba
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
3 ek tejföl
Currypor
Petrezselyem
Só, bors
Köretnek rizs.

Szeretem a gombát és szeretem a curryt. Így úgy gondoltam biztos nagyon fogom szeretni a kettőnek a kombinációját is. És tényleg!!!! Nagyon finom, egyszerű és viszonylag költségkímélő étel.

A hagymát olajon üvegesre párolom, majd hozzáadom a fokhagymát, amivel megpirítom. Ebbe beledobom a mosott, felszeletelt gombát, megsózom, megborsozom, hozzáadom a petrezselymet és a curryt. (nem tudom pontosan mennyi curry kellett bele, hiszen a folyamatos ízlelgetés során fűszereztem). Amikor fedő alatt puhára főtt a gombás belekevertem a tejfölt és még egy percig forraltam.
Rizzsel ettem, ami a legjobb köret hozzá szerintem.
Nagyon jó ennek a két alapanyagnak a kombinációja!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Koszi szepen en is kiprobalom