2008. július 21., hétfő

Almás morzsatészta

A következő receptet egy kolleganőmtől kaptam. Sokszor szokott nekem receptet adni. Most úgy döntöttem ezt az almásat próbálom ki, igaz nem kimondottan nyári sütemény, a fahéjjal és az almával, de hát végül is teljesen mindegy. Közben mivel már eléggé izgatott voltam Lenny miatt ezt hallgattam és csak reménykedtem, hogy kedden is ilyen szexis lesz majd. Mert Lenny nagyon jó pasi. Igen, nagyon.

Hát akkor most íme a recept.
Hozzávalók:
Tésztához:
8 dkg liszt
4 dkg zabpehely
10 dkg vaj
3 ek porcukor
Almás részhez:
3-4 alma
2 ek barnacukor
1 kk fahéj

Az almákat meghámoztam és vékonyabb szeletekre vágtam. A szeleteket egy kivajazott tűzálló formába fektettem, úgy hogy jó sűrűn legyenek. Megszórtam a cukorral és a fahéjjal.
Közben összeállítottam a tésztát. Nem volt nehéz, bár nekem elsőre egy kicsit ragadós lett, ezért a száraz hozzávalókból én egy kicsit többet adtam hozzá. Amikor olyan omlóstészta külseje lett, akkor rámorzsoltam az almára, úgy hogy egyenletesen lepje be.
220 fokos előmelegített sütőben sütöttem 20-25 percig, majd még kb 5ig, mert nem tűnt elég barnának a teteje.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon finom lett? Iszonyatosan egyszerűnek tűnik..faháj nem kellett bele? R

Névtelen írta...

ja, már látom..kellett bele..:) R

Gubomano-Zsófi írta...

Igen kell bele, és igen naggggyon finom volt!