2008. április 28., hétfő

Balzsamecetes rukkola

Ez a recept tényleg az aminek hangzik. Rukkola balzsamecettel.
De akkor a rend kedvéért!

Hozzávalók:
Rukkola
1 fej lilahagyma
1 csomag feta sajt
2 ek balzsamecet
2 ek olívaolaj
7 ek víz
Cukor

Bors


A száraz dolgokat összevágtam. Majd a fűszereket és a folyós cuccokat egy kis üvegben összeráztam. Összerázni jó, sokkal jobb mint keverni. Részben, mert eszedbe jut James Bond, részben, mert funkcionálisan tombolhatsz a konyhádban. Mondjuk erre a számra.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Huh, először is: nagyon hatékony voltál!! Iszonyatosan karbantartottad kis felületed! Grat!
Másodszor: a recepteket köszönöm a magam és minden kedves olvasó nevében!
Apropó: ruccola..nem nagyon keserű így magában? Amikor a múltkor ettem, mondjuk nem volt rajta ecet, csak valami szósz, de kesernyés volt..

Névtelen írta...

ja, én voltam, bocsi, R

Gubomano-Zsófi írta...

Sztem nem volt keserű...finom volt.
Ja, bedurvult most a kajakészítés...elég fos hangulatom van és próbálom kifőzni magamból bánatom...mások örömére
majd privát emailben részletezem búbánatom tárgyát...itt nem akarok sokat nyűgni

ja és hmmmm....nem hiszem h nem kommentelted a zseniális salátalé-rázós számomat, pedig Neked adom ezt néha elő...tudod:
"Trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die"...és mindezt nagy átéléssel, rettenetes hangon

Gubomano-Zsófi írta...

Ja még vmi erről a számról, h ha nem sikerül Michael Stipe-ot meghódítanom a szigeten (akkor látnátok utoljára...követném örökkön-örökké turnékon) akkor lehet h megkörnyékezem Serj Tankiant, h adjuk elő ezt a számot duettben...na????

Egedi Barbara írta...

Ha ilyen ütemben nyomod fel a posztokat, be kellene állítanod, hogy ne csak 7 legyen egy oldalon.
Be lehet.

Gubomano-Zsófi írta...

már át is állítottam 10-re :)
bár szerintem kicsit lassul majd a tempó...vagy legalábbis kiegyensúlyozottabb lesz...

Egedi Barbara írta...

Legalább lesz időnk kipróbálni a receptjeidet...
Már többet kinéztem magamnak!