2008. április 27., vasárnap

Gombás sültcsirke, avagy haladás a teljes elkurvulás irányába

Az emberlánya (tudom, új fura szó, de kikívánkozott) néha az egyszerűségre vágyik. Ezzel nincs baj. Néha viszont egyszerűen baromi lusta. És ilyenkor hajlamos az elkurvulásra. Lásd az én hétfői esetemet. Szuper pácreceptjeim vannak. Tényleg nem is igazán nehéz elkészíteni őket. Na most erre én mit csinálok? Vettem egy Knorr Borsos- Mustáros pácot és így a 10 perces elkészítési időt lerövidítem 2-re. (A gyűlöletes termék képét lásd alább.) És a maradék nyolc percet elbaszom. Mire? Nem tudom.
Szóval ahogy készül:
Hozzávalók:
Összevágott csirkemell
¼ Knorr Borsos Mustáros páckeverék
4 ek olivaolaj

Az olajban feloldani a pácot, összekeverni, ráönteni a husira, majd összekeverni. Állni hagyni egy időre. Majd sütni. Kb 45 percet 180 fokos előmelegített sütőben.
De mi az igazi elkurvulás??? Igen, eldobható, alumínium tepsit használtam...mert így a mosogatás 4 percét is megspóroltam...nem lesz ennek a folyamatnak jó vége...:)

Nincsenek megjegyzések: