2008. április 13., vasárnap

Citromos csirke

Feléledtem! Jobban vagyok, és már majdnem mindent ehetek, kivéve persze fűszereset, de azért ez is iszonyatosan nagy haladás.Úgyhogy főztem!Sikerült találnom egy olyan receptet (édesanyámtól) amiben nincsenek fűszerek. Olyan boldog voltam, hogy csak na. Már annyira hiányzott a konyhában való pepecselés, a vagdosás, a lakásomban terjengő megnyugtató ételillat. És maga az a tudat, h nem kizárólag zöldségeket eszem.
Így, ezzel a háttérrel készült a citromos csirke. Amit egyébként iszonyatosan egyszerű elkészíteni.

Hozzávalók:
csirkemell
1dl citromlé
1dl víz
fél tejföl
2 ek liszt

Veszed a csirkét, megsózod, majd olajon megpirítod egy kicsit. Ezután leöntöd a vízzel és a citromlével. Fedő alatt puhára főzöd, majd amikor már kész behabarod. Ez úgy történik (eddig nem tudtam, mert nem szoktam habarni), h a tejfölt csomómentesre összekevered a liszttel, majd adsz hozzá egy kicsit a húsis-citromos léből, amit szintén elkevesz benne, szép, erélyes mozdulatokkal. Az egész trutymót ráöntöd a csirkére és kb 2 percig összeforralod. Utána lehet enni. Mert enni jó!

Nincsenek megjegyzések: