2008. április 28., hétfő

Parmezános burgonyaleves

Hozzávalók:
3 krumpli
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
8 dl tej
8 dl húsleves
10 dkg parmezán sajt
10 dkg fenyőmag
2 ek vaj
Kakukkfű
Só, bors

A hagymát és a fokhagymát megfuttattam az olvasztott vajon, majd beledobtam az apróra vágott krumplikat. Felöntöttem a tejjel és a húslevessel, majd beleraktam a borsot és a kakukkfüvet. Kis lángon forraltam addig, amíg a krumpli puha nem lett. Közben egy teflon edényben megpirítottam a fenyőmagokat (...meg egy picikét a kezemet is...). Amikor megfőtt a krumpli, belekevertem a parmezánt és a fenyőmagokat és megsóztam. Eredetileg botmixerrel kell ezek után nekiesni, de mivel nekem olyanom nincs maradt a sima habverő. Szerintem így jobb is lett, mert nem őrlődtek fel a fenyőmagok.

Ja, a receptet Domestic Goddessről nyúltam, és csak minimálisat változtattam rajta.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kööööösssszziii...erről is áriákat zengtem Gregnek, és megígértette velem, hogy csinálok ilyet neki, de a recept eddig nem volt meg. Legalábbis elkevertem valahova :(. Szóval köszi! Komolyan, lassan Horváth Ilonát (ezentúl HI) kilövöd pozíciójából..:):) R

Gubomano-Zsófi írta...

Minimum, h verem HI-t, ő nem teszi érdekessé receptjeit aktuális hangulatjelentésekkel és mesterien összeválogatott zenékkel...
köszi, jót tett a kis egotripp, kevésbé vágyom most önbizalomra pirula formájában:)
pussssz