2008. április 18., péntek

Csirkesaláta

Mit lehet készíteni nagyon kevés maradék sült csirkéből, 3 fonnyadt almából és egy kevés ezer éve kinyitott csemegeubiból? Hát Zsuzsa-féle csirkesalátát. Amit már többször készítettem, de minden egyes alkalommal fel kell hívnom a receptért:) Aminek persze mindig nagyon örül. Igen, igen, biztos.
Hozzávalók:
sültcsirkemell
3 alma
3 csemegeuborka
2dl tejföl
majonéz (én keveset használok, mert nagyon erős az íze...tudom, hülye vagyok)
só, bors


Mindent össze kell vágni, cuki pici darabokra, majd egy tálbadobni, ráönteni a majonézes tejfölt, megsózni, borsozni és összekeverni. Szupi egyszerű. Bár a folyamatot el lehet húzni, ha közben repeaten ezt a számot hallgatod. Éljen Eddie Vedder és pont.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húha, de finin hagzik!! Képzeld, én a hétvégén kakaós csigát sütöttem!! Teljesen bezakkantam!
R