2008. április 28., hétfő

Rokfortos csirke

Vicces recept ez, ugyanis a kész étel nagyon komplexnek tűnik, pedig annyira nem is nehéz elkészíteni. Röviden tehát tökéletes vendégváró kaja.

Hozzávalók:
Csirkemell (1,2 kg- ha sokan jönnek és még a következő napokban ezt szeretnéd vinni a munkahelyedre ebédre)
15 dkg rokfort
1,5 dl tejszín
3 ek tejföl
1 vöröshagyma
Bazsalikom
Só, bors

A hagymát mini darabokra vágom, majd olajon megpirítom, belerakom a kis darabokra vágott husit és kifehérítem, kissé meg is pirítottam. Utána felöntöttem kb 3 dl vízzel és a fűszerekkel és puhára főztem. Amikor megpuhult, elforraltam a felesleges levet, majd beleolvasztottam a sajtot. Hozzákevertem a tejszínt, a tejfölt és a bazsalikomot, főztem még kb 3 percig és kész is volt.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Híha, de rég nem jutott esezmbe a rokfort!! Jól hangzik..lehet a 4 napos "szünetben" kipróbálom majd..R

Egedi Barbara írta...

Ebben a percben próbálom ki ezt a receptet. Szoríts nekem!!!

(Zsolt nincs itthon, egy barátom jön vacsorára, rajta kísérletezem)

Egedi Barbara írta...

ISTENI lett! Egyszerűen ISTENI!!!

A vendégem 3x (!) szedett belőle, azt hiszem ez a legjobb dícséret.

Egedi Barbara írta...

Én is!
Asszem megetetek még pár embert rokfortos csirkével.
Ezt a receptet még anyukámon is ki merem próbálni. :)

Gubomano-Zsófi írta...

Húúú Barbi, szuper!
Tökre örülök!
Biztos nagyon fincsi lett:)

Névtelen írta...

Hello!

A kisember kisszeru kalandjai:

Megcsinaltam en is a rokfortos csirket! Ahhoz kepest, hogy lenyegeben soha nem fozok, minden siman ment. Csak menet kozben derult ki, hogy egesz feherborsot vettem orolt helyett (de igy is finom volt), meg annyira koncentraltam, hogy ne legyen baj a csirkevel, hogy kiment a fejembol, hogy rizst fozzek hozza, igy vegul kenyerrel tunkoltam ki a sajtszoszt...fondue.

B.