2008. április 27., vasárnap

Újdonság

Milyen jó, amikor felfedezel valami újat. Izgalmasat. Múlt héten vettem két új terméket is. Az egyik valamilyen nagyon finom illatú flekken fűszer. Ez önmagában nem is hozna lázba, de a por egy tubusban van. Most képzeljétek el! Egy tubus, amiből port lehet szórni. Iszonyatosan vicces és jó ötlet. Én értékelem az ilyesmit.

A másik újdonság pedig a Halloumi sajt. Erről korábban nem is hallottam, csak múltkor láttam Nigella műsorában és a korábban már említett Nigella Falatozója című szakácskönyvben. És a legjobb az egészben, ha már ez egy ilyen pozitív hangvételű bejegyzés lett, hogy a Halloumi-t nem spéci sajtboltban, hanem mezei CBA-ban vettem. Nem egy olcsó termék, de nem is vészesen drága.

Azt hiszem a ma esti menü halloumis sült zöldségek lesznek. Amúgyis mindig jókedvre derítenek a sült zöldségek. Pláne ha sajt is lesz rajta. Szóval az újdonság téma hamarosan folytatódik.

Nincsenek megjegyzések: