2008. április 18., péntek

Betegség alatt megspórolt pénzből szerzett könyvek

Anyagi vonzatai is van annak, ha az ember nem eszik három hétig csak krumplit meg ilyeneket.

Mégpedig az, hogy a megspórolt pénzt elverheti könyvekre. Mivel ennyira rákattantam a főzésre, gondoltam szadizom magam egy kicsit és szakácskönyveket vettem.

Beszereztem Nigella-tól két könyvet is, a Nigella Falatozójától nem vagyok annyira lenyűgözve, de a Hogyan váljunk házi istennőkké szuper. Megtekinthető itt és itt. Annyira szép és annyi zseniális sütirecept van benne, hogy egyszer majd biztosan én leszek a világ legjobb sütijeit sütő nagymamája.

Vettem még egy másik könyvet is Tésztában sült finomságok-at (látható: itt), amiben nagyon jó omlóstésztás receptek vannak és ami a legjobb, hogy használhatom a régóta vágyott quiche-sütőformámat, amit extraszuperleárazáson sikerült az Ikeában beszereznem. Menő dolog ha az ember végre normálisan keres:) és persze ha nem eszik

Nincsenek megjegyzések: